2 Aralık 2012 Pazar

Amphibian Haftası

İlkokulda bir kitabım vardı; adı Belirli Gün ve Haftalar idi. Kitabı her açtığımda içinde bulunduğumuz haftaya denk gelen özel bir gün olup olmadığının heyecanıyla karıştırırdım sayfaları. 

O kitaba bir hafta daha eklenmeli artık: Ulusal Amphibian Haftası!

Geçtiğimiz hafta benim için tam olarak böyle bir haftaydı. Amphibianın bugüne kadar üretilmiş 5 farklı kasası kolumdaydı. Hepsi farklı bir onyıldan olsa da içlerinde taşıdıkları ruh aynıydı. En yenisinden, en eskisine kadar hepsinin bana yaşattığı heyecan onları aldığım ilk günkü gibiydi. Her sabah başka bir modeli ayarlayıp, kurmak; gün boyu sapma yapıp yapmadığını izlemek... Değişik hisler.

Pazartesi kolumda son alışverişim vardı. Yoğun bir haftaya beraber başladık.


Doğrusu niyetim tıpkı geçen haftalarda yaptığım gibi bu haftayı da bu güzel Ministry ile bitirmekti. Ama sabah uyandığımda eski gözdelerimi epeydir ihmal ettiğimi hatırladım. Saat çekmecemi açıp, bugüne kadar üretilen en yakışıklı Sovyet Saatlerinden olan Octagonal kasa Pilot dizaynı aldım, ayarlayıp, kurdum:



Çarşambaya geldiğimizde, alırken inanılmaz heyecan duyduğum Tonneau Kasa Paddle Hands Amphibianlardan birini takmalıyım diye düşündüm. Yeşil olanı seçtim. Çok iyi hatırlıyorum: Bu saati, Paddle Hands modellere olan aşkımdan ötürü günlük kullanım için almıştım. Ama pek öyle olmadı...



Perşembeye geldiğimizde biraz daha yakın tarihten bir parça benimleydi. Şimdilik tek Round Kasa Amphibianım. Kendisi mükemmel durumdadır:


Bu güzel haftayı bir efsane ile kapatmak gerekirdi. Ben de öyle yaptım. Yine şimdilik tek Swing Lugs Amphibianım; 60'lardan bugüne...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder